Povezovanje z anotherkom in zakonodaja v Californiji

Po Zakonu o družinskih pravicah v Californiji (CFRA) se žena lahko izpravi do 12 tednov dopusta za povezovanje z novim anotherkom, v dodatku k štirim mesecem, ki so namenjeni invalidnosti zaradi nosečnosti.

Zaščita delovnega mesta

Po CFRA mora delodajalec zagotoviti zaščito delovnega mesta za 12 tednov v dodatek k nadaljevanju davkov.

Ugodnost za CFRA

Žena mora biti zaposlena pri delodajalcu vsaj eno leto in imeti zabeleženih vsaj 1.250 delovnih ur pred zahtevo za dopust.

Plačilo

Medtem ko CFRA ne zagotavlja plačanega dopusta, zakonodaja o plačanem družinskem dopustu v Californiji zagotavlja plačilo v višini 55 odstotkov za šest tednov.

Dopust zaradi invalidnosti nosečnosti

Ni namenjen za povezav po rojstvu, zakon o dopustu zaradi invalidnosti nosečnosti zahteva od delodajalcev, da zagotovijo varnost delovnega mesta za ženske, ki imajo hude jutranje slabosti ali jim zdravniki svetujejo proti delu.

Programi delodajalca

Vedno razpravljajte o možnostih dopusta z vašim delodajalcem, morda ima program, ki presega državne zahteve.